Cume lascià à i clienti cumprà à piacè sottu à a situazione epidemica

Dapoi u scoppiu di COVID-19, ùn pudemu micca andà liberamente à a paese, visitate e fabbriche per verificà a qualità di i prudutti, è fate l'acquistu in situ cum'è prima. U coronavirus continuerà per un periudu di tempu, in vista di sta situazione, Mingding Group hà tenutu una riunione interna cù u tema di "cuntrollu di qualità strettu ,Processu di produzione visualizatu ”. I rappresentanti di e vendite dipartimentu, R & S dipartimentu è dipartimentu di produzzione, dipartimentu di operazione di produttu, dipartimentu di serviziu post-vendita hà assistitu à a riunione. U presidente di u gruppu Eric hà presentatu trè esigenze in a riunione: 1. Accelerà a custruzzione di a piattaforma di trasmissione in diretta di a sucietà, affinchì i clienti possinu visità a nostra fabbrica mentre beianu caffè in casa. U prugressu di pruduzzione di i prudutti di u cliente in pruduzzione serà mostratu à u cliente in forma di videochiamata in tempu: 3. Dapoi chì ùn hè micca pussibule d'andà à l'esteru per visità i vechji clienti per i so servizii, u persunale post-vendita deve cuntattà u vendita dipartimentu è usu una videochiamata à dumandà nantu à u u prublemi mentre i clienti aduprendu e nostre macchine. Se ponu risolve u prublema in a videochiamata, devenu dà a megliu soluzione à i clienti.

Durante u periodu speciale, duvemu assicura ti a qualità di i nostri prudutti megliu è trattate a qualità cum'è a nostra vita. Più attenti simu in a pruduzzione, menu prublemi serà in i prudutti.

Durante a riunione, avemu parlatu cù i nostri rapprisentanti di l'Asia è di l'Europa, chì anu analizatu i so mercati rispettivi è ringraziatu a cumpagnia per avè sustinutu in u lanciamentu di a so attività.

À a fine di a riunione, Emma, ​​u direttore di u Dipartimentu di u Cummerciu Esternu, hà lettu una lettera à u clientes, in u quale era citatu chì una volta cuuperazione fattu amicu di sempre. Ancu sì simu à millaie di chilometri di distanza, i nostri cori sò inseme. U virus serà finalmentescunfittu da l'omi umani, ci scuntraremu di novu.

Congratulations to our India agent's opening of new showroom and warehouse6


Tempu di posta: Jun-11-2021